Relații clienți

Echipa noastră este întotdeauna fericită să te ajute.

Întrebări frecvente despre comenzi și transport

Comenzi și Transport

Procesăm comenzile de Luni până Vineri de la ora 07:00 la 15:00. Comenzile plasate înainte de ora 15:00 ajung următoarea zi la destinație.

Apasă aici pentru a crea contul

În momentul în care plasezi comanda, poți să alegi orice adresă de livrare dorești. 

Trimite-ne un email la office@fashionbox.ro cu numărul comenzii și numele tău pentru a afla statusul și locația comenzii tale.

Noi colaborăm cu Paylike, iar toate plățile sunt securizate. Noi, www.ovia.ro și Paylike nu stocăm datele dvs. 

NU, nu avem taxe ascunse.

Da, livrăm în toată România.

Da, produsele vor fi plasate toate într-un singur colet. 

Dacă ai nevoie să schimbi sau să returnezi anumite produse

Retururi și Schimbări

Produsele alimentare nu pot fi returnate decât dacă îndeplinesc condițiile de mai jos:

Contactează-ne prin email sau telefon cu numărul comenzii și numele tău, iar noi vom verifica și remedia situația.

În cazul în care coletul este deteroriat, iar produsele sunt afectate, trimite-ne un email sau sună-ne pentru remedierea situației.

Adresa pentru retur este: Str. 1 Decembrie Nr. 94, Sat Săsar, Județ Maramureș, România

Trimite-ne un email pe office@fashionbox.ro sau sună-ne la: +4 0771 233 178 pentru mai multe detalii.

Trimite-ne un email la office@fashionbox.ro sau sună-ne pe: +4 0771 233 178, iar noi îți vom căuta AWB-ul și starea comenzii, urmând să o redirecționăm spre adresa corectă.

Atenție, costurile suplimentare vor fi suportate de către dvs.

Da, contactează-ne înainte de ora 14:00, în ziua în care ai plasat comanda pentru a actualiza sau schimba comanda. 

Da, intră pe pagina produsului și introdu adresa de email pentru a fi notificat.